این خانه نیست که زیباست، کارن زیبایی می بخشد

شما می توانید با مراجعه به بخش اجاره اقامتگاه ، اقامتگاه های سوئیسی کارن را در سراسر کشور برای مسافرت های داخلی خود رزرو کنید تا در کنار خانواده در کلبه های چوبی کارن اوقات خوبی داشته باشید و یا اینکه یک اقامتگاه چوبی سفارش دهید تنها کافی است به بخش سفارش مراجعه نمایید.

خانه چوبی و کلبه سوئیسی کارن

لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

بهترین شهرها برای اجاره اقامتگاه سوئیسی

کارن
جزیره کیش
کارن
ساری - مازندران
کارن
یاسوج - کهگیلویه و بویر احمد
کارن
گرگان - گلستان

رسالت و ارزش های ما

لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

چشم انداز ما

لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

آنچه مشتریان ما می گویند

اعضای گروه کارن
team4 خانه چوبی کارن کلبه سوئیسی ، نمای ترموود و استخر همه در یک قاب

سارا بیات

معاون مالی

team3 خانه چوبی کارن کلبه سوئیسی ، نمای ترموود و استخر همه در یک قاب

قاسم عبدلی

رئیس هیأت مدیره

team2 خانه چوبی کارن کلبه سوئیسی ، نمای ترموود و استخر همه در یک قاب

لیلا امیرزاده

مسئول تدارکات

team1 خانه چوبی کارن کلبه سوئیسی ، نمای ترموود و استخر همه در یک قاب

میثم برهمنی

طراح و ایده پرداز

team8 خانه چوبی کارن کلبه سوئیسی ، نمای ترموود و استخر همه در یک قاب

شارلوت مرادیان

کارشناس فروش

team7 خانه چوبی کارن کلبه سوئیسی ، نمای ترموود و استخر همه در یک قاب

بنیامین نبوتی

مدیرعامل

team6 خانه چوبی کارن کلبه سوئیسی ، نمای ترموود و استخر همه در یک قاب

حسین رجبی

حسابدار

team5 خانه چوبی کارن کلبه سوئیسی ، نمای ترموود و استخر همه در یک قاب

منیژه رستمی

کارشناس روابط عمومی